1dnovellavoss

Alla inlägg den 30 april 2013

Av Jennica och Louise - 30 april 2013 11:20

Beas perspektiv


Jag vaknade av något som kittlade mig i nacken. Jag vände mig och och han kysste mig.

- Godmorgon älskling. Sa han. Han hade kallat mig älskling.

- Godmorgon. Sa jag och kysste honom igen. Han hade stannat under natten. Men, han hade ingen pyamas med sig väl? Det var då jag kom på det. Inte jag heller. Jag kröp ner längre under täcket. Hade jag bara BH och trosor? Jag kollade. Jag hade t-shirten som jag hade haft igår. Det stod: I <3 One direction, på den. Men inga byxor. Niall då?

- Får jag ta en dush? Frågade han och reste sig upp. Han hade bara ... Herre gud.

- Aa. Sa jag och stirrade på hans six-pack. Han kom närmare mig. Jag trodde han skulle kyssa mig, men han stängde min öppna mun och fnissade till.

- Hihi. Sa jag och jag kände hur rodnaden spred sig över mina kinder.

- Har du någon handduk? Frågade han.

- Mm. Sa jag och reste mig från sängen. jag böjde mig ner och tog en handduk. Jag vände mig om och märkte att han stod och stirrade på mig. Jag rodnade igen. Pinsamt.

- Du har inget att skämmas för. sa han och fortsatte stirra.

- Gå in och duscha nu! Sa jag.

Jag satte mig på sängen. När jag hörde att vattnet började rinna så tog jag på mig ett par jeans, ett tight linne och ett hängit linne där det stod: aj hejt skuul. Jag la mig på sängen och andades ut. Då ringde min mobil. 'Vendela <3' Stod det. Jag svarade.

- Hej! Sa hon.

- Hej! Sa jag.

- Vet du?

- Nepp. Sa jag och väntade.

- Louis erbjöd mig att följa med på alla konserter och till alla hotel, och hem till de osv! Aså jag är värkligen tillsamans med honom nu! Jag ska flytta hem till honom och allting! Niall sa samma sak till mig igår.

- Niall sa samma sak till mig! Vi skrek vårat lilla tjej skrik och precis då kom Niall ut från duschen.

- Ehm.. Jag måste gå. Förklarar sen. sa jag snabbt.

- okej. puss hejdå!

- Puss Hejdå. sa jag och lade på.

- Vem var det? Frågade han.

- Gissa? Sa jag.

- Din hemliga pojkvän? Gissade han. Så klart. Jag sa ju puss hejdå.

- Vendela. Sa jag Och och gav honom en retsam blick.

- Jahaa... Sa han och var rädd för att jag skulle tycka han va dum.

- Sätt på dig någonting! Sa, nästan skrek jag.

- Ta det lungt! Han gick bort till den andra sidan av sängen och tappade handduken på golvet. Som tur var stod han med ryggen hitåt. Jag satte mig på min sida av sängen och satte på min mobil. Jag öppnade kik och skrev till vendela: 'Niall kom precis ut ur duschen och bara tappade handduken på golvet. OMFG. Han hade ryggen åt mitt håll. Kan knappt tro det! :O' Niall hade satt sig bredvid mig. Han kysste mig. Han älskade mig.


- Jennica <3

Presentation


Hej! Vi är två tjejer som heter Jennica och Louise! Vi är bästisar och kommer nu att skriva en novell tillsammans om one direction! Puss och Kram! :*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards