1dnovellavoss

Direktlänk till inlägg 29 april 2013

Del 2 <3

Av Jennica och Louise - 29 april 2013 10:18

Nu kommer fortsättningen. Jag är sjuk så jag kan fortsätta nu ända! Komentera vad ni tyckte! :)


Vendelas perspektiv


Nu var konserten över. Louis kom fram till mig.

- Vart vill du? Frågade han.

- Pizza kanske? Sa jag och små log.

- Dit ska säkert Niall.

- Haha. Vi kan köpa med oss hem?

- Liam är hemma.

- Men... Vi kan vara hemma hos mig. Eller är Zayn där?

- Haha. Nepp. Vi kan köpa pizza och sen åka hem till dig och äta, och kanske kolla på film?

- Min TV är i mitt rum. Men okej.

- Det är okej för mig. han dansade med ögonbrynen.

- kom nu, vi ska köpa pizza innan någonting händer.

Han la armen om mina axlar och vi gick till hans bil.

- Jag bor i en lägenhet, det vet du va?

- Hur skulle jag kunna veta det? Han skrattade

- Jag vet inte.

- Haha.

Han förde sig närmare mig.

- Ska du kyssa mig nu? frågade jag. Varför sa jag så?

- Typ... Sa han och jag fnissade till.

- Men gör det då!

Och det gjorde han. Han kysste mig. Inte upphetsat. Utan mjukt. Jag hade inte tänkt på att Jag var med en världskändis som alla skulle vilja vara med, jag tänkte bara att han var en helt vanlig underbar kille. Han kollade in i mina ögon.

- Du är underbar. sa han.

- Isåfall Har vi mycket gemensamt. svarade jag .

Han startade bilen och vi körde till pizzerian. Och han hade rätt. Niall och Bea var där.

- Lou, Niall är det okej att jag går och pratar med Bea ett litet tag?

- Visst. Sa Louis.

- Bara jag får tillbaka henne. Skojade Niall.

- Det är klart. Sa Bea.

Vi gick till ett hörn.

- Han kysste mig. Viskade jag.

- Han kysste mig med! Aså Niall gjorde det. Sa hon.

- Jag tror verkligen vi hade tur.

- Det hade vi. Vi är tillsamans med Niall Horan och Louis Tomlinson. Inte för att de är kändisar.

- Nej, För att de är underbara.


Det kommer mer snart. <3


- Jennica <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennica och Louise - 30 april 2013 11:20

Beas perspektiv   Jag vaknade av något som kittlade mig i nacken. Jag vände mig och och han kysste mig. - Godmorgon älskling. Sa han. Han hade kallat mig älskling. - Godmorgon. Sa jag och kysste honom igen. Han hade stannat under natten. Men,...

Av Jennica och Louise - 29 april 2013 18:45

Nu kommer det mer! :D   Louis Perspektiv   Hon var så vacker. Typiskt Harry att göra så här. Han såg hur jag kollade på henne och valde att göra så för att vi skulle komma närmare varandra. Undrar vem han valde. Säkert någon fråg publiken. ...

Av Jennica och Louise - 28 april 2013 15:24

Jag ska precis ta fram min cykel och börja cykla lite! undrar hur det går! :P    ...

Av Jennica och Louise - 28 april 2013 13:08

Louis Perspektiv   Efter tre år var inte det här nervöst. Våran konsert i Sverige. Men jag visste en sak. Här skulle jag hitta henne. Hon som smsar mig varje morgon, Hon som alltid Skickar morötter till mig, Hon som alltid Skriver brev till mig o...

Presentation


Hej! Vi är två tjejer som heter Jennica och Louise! Vi är bästisar och kommer nu att skriva en novell tillsammans om one direction! Puss och Kram! :*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards