1dnovellavoss

Alla inlägg den 28 april 2013

Av Jennica och Louise - 28 april 2013 15:24

Jag ska precis ta fram min cykel och börja cykla lite! undrar hur det går! :P   

Av Jennica och Louise - 28 april 2013 13:08

Louis Perspektiv


Efter tre år var inte det här nervöst. Våran konsert i Sverige. Men jag visste en sak. Här skulle jag hitta henne. Hon som smsar mig varje morgon, Hon som alltid Skickar morötter till mig, Hon som alltid Skriver brev till mig och säger hur mycket hon älskar mig. Jag vet allt om henne. Och jag slår vad om att hon är mitt största fan.

- Kommer du eller? Det var Harry.

- Det är ju snart din vers!

Jävlar! Jag hade stått och tänkt så jag har missat att de andra har gått ut!

- I ues to think that i was better alone! Tjejerna skrek. Men det var en röst jag kände igen. En röst som fick mina kinder att bli varma.

- Why did i ever want to let you go? Under the moonlight as we starred at the sea. The words you wispered i will always believe!

Vi sjöng Little things, one thing, Moments och lite mer. Sen var det jag som ville prata.

- Jag vill göra en jätte stor shout out Till Vendela och Beatrice som nog är våra störta fans! Kom upp på scenen!

De kom upp. En av de var det. Hennes röst. Hennes ögon. Hennes hår. Hon. Hon var den rätta.


Nialls Perspektiv


- Så Vendela vem är din favorit? Sa jag och dansade med ögon brynen. Louis brast ut i gapskratt.

- Hihi. Sa Beatrice.

- Jag tror att det är Louis.

- Meh. Sa jag. Nej jag skojade bara. Jag log.

- Du då Bea?  frågade Louis

- Niall. Hon log stort och rodnade. Faktiskt så var hon ganska söt. Eller faktiskt jätte söt...

- Hur gammla är ni? Frågade Harry.

- 19. Sa Vendela.

- 18. Sa Bea som sneglade på mig.

Bara två år yngre än jag. Det skulle funka. Äsh. Hon skulle bara data mig för att jag är kändis... Eller? Hade jag en chans?


Beas Perspektiv


Herre gud. Niall stod och Kollade på mig. På mig! Han var två år äldre än jag. Skulle han kunna gå ut med mig?

- Okej hörni. Började Harry. Nu ska alla i 1D Välja en tjeje i publiken som ska få följa med er på date idag! Ni får välja vart hur länge och vad mi ska göra! Vem vet, det kanske inte finns någon singel i bandet One direction efter det här.

- Jag tror de har gjorrt så här förut. Var berädd på det, det kan vara så att det bara är idag. Viskade Vendela.

- Sluta! Jag får väl hoppas ändå! viskade jag tillbaka.

- Louis Börja! Sa Harry.

Han kom hitåt. Han gick fram till Vendela.

- Vendela, Vill du vara min date? Alla i publiken skrek:

- JA! JA! JA! JA! JA!

- Ja men självklart! sa hon. Hur kan hon vara så själv säker?

- Liam! sa Harry.

- Jahapp. Han kollade ut i publiken. Räck upp handen alla som vill. sa han sen. Då tog han en på första raden som var jätte söt. Niall kommer att ta någon i publiken säkert.

- Zayn. Sa Harry.

Han skulle gå fram till mig men Niall stoppade honom och sa:

- Hon är min! Och lipade åt honom. Då tog han en ifrån publiken. Jag kände att jag rodnade.

- Alla är väl spända på vem Niall kommer att ta? Haha. Gå till honom Bea. Jag gick till Niall och han tog min hand. Den var len och varm. Jag hade aldrig märkt det förut men han var inte Niall Horan kändisen. Han var bara en helt vanlig kille som var väldigt älskad.


Hoppas ni gilade den! <3


- Jennica <3

Presentation


Hej! Vi är två tjejer som heter Jennica och Louise! Vi är bästisar och kommer nu att skriva en novell tillsammans om one direction! Puss och Kram! :*

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards